Pentru returnarea produselor achizitionate, trebuie să parcurgeti următorii pasi:
1. Produsul trebuie să fie în ambalajul original și în aceeasi stare în care l-a primit, împreună cu factura fiscala și etichetele produselor.
2. Produsul să nu prezinte urme de folosintă (purtat).
3. Returul produsului va avea loc în termen de maxim 14 zile calendaristice de la data primirii coletului.
4. Din motive de igienă, compania noastra nu va accepta retururi de lenjerie, costume de baie/inot , jambiere, sosete, și în general orice fel de produse care pot afecta igiena personală.
5. Toate produsele returnate vor fi verificare din punct de vedere al calitatii si al respectarii condtiilor de returnare de mai sus.
6. Recomandarea noastra este sa verificati cu atentie fiecare produs dupa primirea comenzii dvs., starea și ambalajul acestuia, astfel incat sa ne puteti semnala in timp util eventualele neconformitati .
7. Ne rezervam dreptul de a refuza returul respectiv, daca in urma propriilor verificari , returul respectiv nu respecta conditiile de returnare mentionate.
Daca toate conditiile detaliate de mai sus sunt respectate trebuie completat urmatorul: Formular de Retur .
ADRESA DE RETUR:
SPORTSELECT
SC NETSOR SRL
blvd. Decebal nr.85 - Craiova, jud.Dolj
0787747377
RETUR PRIN CURIER
Dacă ați ales greșit mărimea încălţămintei /sau a îmbrăcămintei, sau ați ales greșit un produs, le vom înlocui cu cea mai mare plăcere cu cele potrivite.
PAȘII RECOMANDAȚI PENTRU A RETURNA SAU SCHIMBA UN PRODUS:
1. Completați formularul de retur/schimb primit în colet. Dacă alegeți rambursarea banilor, indicați un cod IBAN la rubrica DATE CLIENT . Dacă doriți inlocuire cu un alt produs, scrieți in rubrica SCHIMB GRATIUT (2) modelul primit, modelul dorit (Cod produs) și specificaţi marimea ”. Dacă alegeți un produs de înlocuire mai ieftin, indicați și IBAN-ul pentru rambursarea diferenței. IMPORTNAT! - Schimburile se fac în funcție de stocul disponibil în momentul primirii produsului returnat.
2. Puneți produsul nepurtat în cutia originală împreună cu copia facturii și formularul de retur/schimb care au fost incluse în colet. Înveliți cutia pentru a evita deteriorarea în cursul transportului. Puteți utiliza peliculă de ambalaj, o pungă de plastic sau o cutie mai mare. Vă rugăm să nu aplicați bandă adezivă direct pe cutia originală a produsului, pentru ca produsul să nu-și piardă din valoare.
3. In cazul în care se dorște un schimb de produs ne pueți solicita telefonic la numărul 0787747377 un curier Cargus pentru a ridica coletul .